Opinie uczestników

Opinie uczestników


Udział w programie był niezapomnianym doświadczeniem. Doskonałe skoordynowanie zajęć, treściwe wykłady dostosowane do każdego poziomu wiedzy oraz niezwykłe osoby, które umożliwiły nam dogłębne poznanie świata nauki i medycyny stanowią o wyjątkowości tego programu. Wszyscy, którzy zastanawiają się, jaką drogę kształcenia wybrać, a jednocześnie są ciekawi, jak wygląda codzienne życie lekarzy klinicystów, na pewno bardzo dużo wyniosą z tych zajęć.

Olga Śmigielska, IV Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy


W czasie wykładów nie było czasu na nudę. Zajęcia teoretyczne przeplatały się z praktyką w postaci np. szycia chirurgicznego, obsługi aparatury w Sleep Labie czy przenoszenia hodowli komórkowych. Wykłady prowadzone przez pracowników GUMed dotyczyły treści, o których w szkole nigdy nie słyszałem. Mimo, że uczestnicy z mojej grupy mieli różne plany na siebie, to każdy znalazł dla siebie coś, co ułatwi mu pójście wymarzoną drogą.

Bartłomiej Łuszczuk, Prywatne Liceum im. Królowej Jadwigi w Lublinie


Program „Nauka to ludzie” to najciekawszy projekt w jakim miałam okazję uczestniczyć. Był niesamowitą intelektualną przygodą oraz inspiracją do dalszego rozwijania zainteresowań biomedycznych. Wspaniali prowadzący sprawili, że każdy blok zajęć był niesamowicie interesujący, a liczne zajęcia praktyczne i laboratoryjne były niezapomniane. Dzięki programowi poznałam wiele dostępnych ścieżek kariery i odkryłam fantastyczne możliwości oraz inicjatywy tworzone przez Gdański Uniwersytet Medyczny. Gorąco polecam wszystkim zainteresowanym!

Basia Siewert, III Liceum Ogólnokształcące im. Marynarki Wojennej RP w Gdyni


Lekarze oraz wykładowcy, którzy prowadzili zajęcia, byli pasjonatami, których na każdych zajęciach słuchało się z zaciekawieniem. Jednak najciekawsze i najcenniejsze były dla mnie zajęcia praktyczne. Wtedy lekarze pokazywali nam, jak ich praca wygląda naprawdę, a co najfajniejsze – sami mogliśmy spróbować swoich sił w laboratorium czy podczas EKG serca. Te chwile, gdy możesz wziąć sprzęt medyczny w swoje ręce i poczuć się jak lekarz, motywują i napędzają medyczną pasję.

Patryk Siwak, III Liceum Ogólnokształcące im. Bohaterów Westerplatte w Gdańsku


Lekarze i naukowcy, którzy brali udział w projekcie i z pasją przekazywali nam wiedzę ze swojej specjalizacji, sprawiali, że z wielką chęcią i ciekawością oczekiwałam następnego spotkania. Każde zajęcia były inne i powodowały, że po przyjściu do domu chciałam dowiedzieć się jeszcze więcej. Szczególnie zapamiętam spotkanie z zakresu transplantologii i zajęcia, podczas których izolowaliśmy DNA. Nie spodziewałam się też, że określanie wieku kości czy szacowanie czasu zgonu, czym zajmowaliśmy się w Zakładzie Medycyny Sądowej, okaże się takie ciekawe.

Oliwia Turkowska, Uniwersyteckie Liceum Ogólnokształcące im. Pawła Adamowicza w Gdańsku


Upewniłam się, że kierunek lekarski to miejsce dla mnie. Podczas spotkań o różnorodnej tematyce miałam szansę zrozumieć, co w medycynie tak naprawdę mnie fascynuje. Mogłam dowidzieć się dużo od ludzi, którzy zrobili już bardzo wiele w świecie nauki, ale też poznać rówieśników, którzy na pewno jeszcze sporo w tym świecie zdziałają. Nie potrafię opisać, jak bardzo czekałam na każde kolejne zajęcia i jak naładowana energią wyjeżdżałam z Gdańska.

Julia Pisarek, II Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Kwidzynie


zajęcia_z_dr_hab._Anną_Hallmann__izolacja_DNA.jpg